вторник, 22 марта 2016 г.

Лікар в стилі REWORK

У лікаря Хауса завжди був великий набір інструментів
Діти часто хворіють. І хоча це буденна справа, для батьків підвищена температура чи нічний кашель — величезний стрес. Щоб зняти тривогу і допомогти дитині, батьки звертаються до лікаря. І от тут починається цікаве. Деякі лікарі морально залякують батьків, деякі просто лікують. Останнього разу ми знайшли лікаря, який настільки не відповідає моєму уявленню про сьогоднішню українську медицину, що я вирішив написати пост. Зустрічайте: Василь Чайка, лікар в стилі Реворк і особливості його лікування.

Що відрізняє лікаря Чайку від інших?




Пропонує більший набір інструментів
Ми були налякані тяжким нічним диханням Льоші, тому дружина рано-вранці зателефонувала лікарю. Дзвінка не чув, але думаю, голос був стурбований і безкомпромісний, і про перенесення візиту на наступний день мова не йшла. Довелось лікарю шукати вікно в плані на день і приїжджати до нас.

Впевнившись, що з дитиною все більш-менш ок, Василь, крім іншого, розповів про силу сьогоднішніх технологій. Зараз не обов’язково витрачати час на візит — впевнитись, що ситуація під контролем можна за допомогою скайпу. Якщо ж побачене під час відеозв’язку викликатиме тривогу або призначений курс лікування не допомагатиме — треба їхати і дивитись.

Після візиту лікаря ми ще тиждень підтримували зв’язок щоденними дворазовими звітами у вайбері. Писали яка температура, чи був кашель, який і як часто, що там з виділеннями із носу. Як спав малюк або як поводив себе вдень. Лікар у відповідь давав рекомендації, направляв, заспокоював. Попередні рази нам дуже не вистачало цього постприїздного спілкування.

Крім лікування, Василь проводить щось схоже на вебінари, де можна не тільки послухати розповідь на тему, але і задати запитання.


Думає і пояснює на рівні базових принципів
Порівняємо різницю між логікою та мисленням на рівні базових принципів. Візьмемо як приклад підвищення температури.

Логіка Базові принципи
Упс, піднялась температура. Зазвичай, температура у межах норми. Підвищена температура — відхилення. Треба негайно збивати температуру, щоб все стало на свої місця Зазвичай температура у межах норми, але під час хвороби вмикається механізм захисту. Температура запускає синтез інтерферону, який вбиває віруси. Зіб'єш температуру — хвороба триватиме довше

Хороший лікар відрізняється від хорошої домогосподарки якраз тим, що думає і приймає рішення на рівні базових принципів. Фізика і біологія, що лежать в основі медицини — не зовсім логічні науки.

Думати на рівні базових принципів заповідає нам Ілон Маск.


Не відчуває «нужди»
Коли телефонуєш або йдеш у Добробут, тобі весь час протистоять натреновані продавці.

Здавалося б, все нормально, так побудований бізнес: встановлюй не образливу для себе ціну, продавай побільше — і буде щастя. Я впевнений, що в довготривалій перспективі виживатиме та ставатиме сильнішим той бізнес, який в основі моделі бачить не «нужду» продавати більше, а користь. Той, хто вирішуватиме проблеми та зніматиме біль клієнта.

Наш лікар сказав, що візиту можна було запобігти, звернувшись до сили технологій. Хоча зрозуміло, що найбільшу вигоду отримав би, якби роздув хворобу і повідомив про обов’язковість наступного огляду.

Думаю, що у Василя немає недостачі в клієнтах, а єдина проблема, яка стоїть перед ним в бізнесі — масштабування. Зараз він конвертує час у гроші, що добре, але впирається у стелю. Але з таким підходом до справи з часом можна буде заробляти на бренді: видавати книги, робити передачі, створювати свою клініку.


Проводить за куліси


Як виявилось, Василь Чайка веде сторінки в соцмережах (Фейсбук, Вконтакте ), де пише про лікування хвороб, спілкується з читачами, розповідає про свою роботу. Статті не ідеально відредаговані та зверстані, але вони є, і вони приносять користь. Той, хто розповідає про свою роботу доступно, завжди буде у виграші. Реворк підтверджує

Вместо того, чтобы пытаться победить в конкурентной борьбе — больше продать, больше потратить, больше спонсировать, постарайтесь обучать свою аудиторию больше, чем ваши конкуренты. Обучение — это та область, о которой они, скорее всего, даже не задумываются. Большинство бизнесов концентрируются на продажах и обслуживании, а необходимость обучения даже не приходит им в голову. Обучайте — и вы «привяжете» к себе людей так, как не снилось поклонникам традиционных маркетинговых приемов. Людям любопытно, как ведется тот или иной бизнес. Именно поэтому они ходят на экскурсии на заводы и смотрят закадровые съемки на ДВД с фильмами. Они хотят увидеть как строят декорации, как создается анимация, как режиссер проводит кастинг актеров. Они хотят знать, как и почему люди принимают те или иные решения. Приоткрыв любопытсвующим закулисные тайны вашего бизнеса, вы создадите новые отношения между вами.
Відмітимо, що сторінки в Фейсбуці та Вконтактє — не найкращий спосіб показувати людям інформацію. Маючи таку базу знань, я закрутив би весь процес спілкування навколо сайту чи блогу. Сайт відповідав би за публікацію та зберігання матеріалу. На сторінках в соцмережах залишилось би спілкування та посилання на статті на сайті, а також на інші цікаві матеріали в інтернеті.


Цінить час та ефективність

На прощання лікар сказав: виздоровлюйте, хворіти немає часу. А під час консультації не раз акцентував увагу на підвищенні ефективності методів лікування. Виздоровлення треба досягнути максимально швидко, використавши мінімальні ресурси. Наприклад:

— не обов’язково використовувати для запирскування носу дорогі засоби типу Аквамарісу. Їх ціль — механічне очищення, для чого може підійти власноруч приготовлений розчин солі;


— запирскуючи горло, коли дитина показує витягнутного язика, можна допомогти тільки собі, знявши тривогу. Язик закриває мигдалини, препарат не потрапляє на місце призначення — не приносить користі. Пирскайте на мигдалини, а не на язык!

Достаточно хороший — это прекрасно. Ищите решения в стиле дзюдо, решение, которое будет наиболее эффективно при минимальном количестве затрат. Все «дзюдо-решения» сводятся к тому, чтобы, делая меньше, получать больше. Всякий раз, сталкиваясь с препятствием, ищите возможность преодолеть его с помощю принципа дзюдо. Например, у вас есть задание забраться на высоту причьего полета. Одно из решений (весьма, кстати, впечатляющее) — покорить Эверест. Другое — сесть на лифт и доехать до крыши высотного здание. Это решение в стиле дзюдо.

Нарощує аудиторію
Продвинутые компании сегодня действуют более искусно: не пытаются во что бы то ни стало достучаться до богатых людей, а добиваются того, чтобы эти люди сами приходили к ним, горя желанием узнать последние новости. Аудитория — это наболее восприимчивая группа криентов и потенциальных клиетнов компании. При наращивании аудитории вам не нужно покупать внимание людей — они сами его вам отдают. это огромное преимущество. Так что создавайте свою аудиторию. Рассказывайте, публикуйтесь, ведите блог, пишите в Твиттер, снимайте видео...все что угодно. Делясь ценной информацией медленно, но верно, вы обязательно создатдите лояльную аудитоию. А затем, когда вам потребуется, чтобы о вас услышали, нужные люди уже будут готовы слушать

Комментариев нет:

Отправить комментарий